Add some layers...

Thursday, April 4


Hey Everyone! Here is my most recent outfit!

Yesterday my sister asked me to go with her to get a haircut, just for moral support haha (she cut off 8 inches of her hair to donate!). On my way there I said: I think I may need one too. So here it is! You may not notice haha... I’m not a fan of having drastic changes in my hair, but in another life I would absolutely loooove to have my hair in a bright red! It’s a bit shorter with a bunch of layers. I’m happy with how in turn out, do you guys like it?  As for the outfit, I wore my coral skater skirt again, with a lace cropped top and denim vest. As accessories: my layered gold/blue necklace and my ankle booties to finish the outfit! 

Bright neon colors are super in trend now! 
Do you guys like them? How would you wear them?

Hope you fell inspired,

Nydia
__________________________________________________________

Hola todos!  Aquí les muestro mi outfit más reciente!

Ayer acompañé a mi hermana mayor a darse un nuevo look en su cabello y decidí acompañarla y darle un poco de cariño al mío también. Como pueden ver en las fotos de abajo, comparándola con posts anteriores, tengo el pelo un poco más corto y con muchas capas! Siempre me ha gustado mantener mi cabello largo así que esos cambios demasiado drásticos no son de mi gusto, aunque en otra vida me pintaría el pelo así de rojo, me fascina. Antes, cuando digo antes me refiero en la escuela superior, hace 9 años atrás!! Tenía el pelo pintado con rayitos rubios pero luego decidí dejar mi color natural crecer! Con respecto al atuendo me puse de nuevo mi falda color coral esta vez con un top cropped en encaje color menta y un vest mahón. Como accesorios un collar de cadenas doradas y  de zapatos mi botitas al tobillo color crema.

Sabemos que los colores neones/vivos están muy en tendencia esta Primavera. 
¿Les gusta esa moda? ¿Cómo la usarían?

Espero que les guste!

Nydia





No Comments

Kimberly Bonham said...

These two colors look so good on you! Pretty lady!

Ashley of Southern (California) Belle said...

Your hair looks so pretty! I also love that coral skirt so much, I could see you style it a million ways and still love it. Haha I get hair impulses like that too, except I always just go for it!

xo

Ashley

Southern (California) Belle

Sue said...

I did notice! hair looks fab y este look really suits youm you look great xx

Deepti said...

hi...nice blog...would you like to follow each other?
let me know...

http://deepti01.blogspot.com/

Catherine Mona said...

Your blog is so adorable, & I am gushing over your style!Xo

Cat
MaybeBabyXo.com

Garima Pal said...

grt