Daydreaming

Tuesday, April 16


Hey Everyone!

To celebrate Spring/Summer season  I decided to continue posting looks with shorts (I have one or two outfits more to come =D) For this post the outfit is completely simple! The top and bottom have been present in my closet for quite a while. The lace shorts are one of my all time favorite’s!! I bought them at Zara last Summer (this style was very well sold and they had them in several shops!) they give a delicate and very feminine touch to any outfit. I randomly picked this striped blouse (you can also see the top in this post and here) the colors blue, green and black are blend with each other  in such a pretty way and it's a great way to inspire you to choose accessories to compliment theoutfit. This time, I picked large necklace, also from Forever 21, in a green turquoise hue.

Don’t hesitate to use again and again all the pieces of clothing/accessories you love. 
Make the most of your closet! Look for inspiration or use your imagination to create new outfits.

A big hug,

Nydia 
__________________________________________________________

Hola a todas (os) =D

Espero que hayan pasando un hermoso fin de semana! Para este post les muestro otro de mis outfits cómodos para esta Primavera usando unos cortos en encaje. Ambas piezas llevan conmigo muchísimo tiempo, los shorts son de Zara (este estilo fue muy bien vendido el Verano pasado y los tenían en varias tiendas!) y son uno de mis preferidos, ya que le dan un toque delicado y muy femenino a cualquier atuendo. La camisa de rayas/listas la han visto anteriormente (si siguen mi blog: en este post  y aquí) es de Forever 21 y tiene diferentes colores (azul, verde y negro) que te ayudan a escoger accesorios según esas tonalidades. Escogí un collar grande, también de Forever 21, color verde turquesa para resaltar esta tonalidad de la blusa. 

No dudes en utilizar una y otras vez esa pieza de ropa que te encanta. Sácale provecho a tu armario!  Busca inspiración o usa tu imaginación para crear nuevos looks.

Un abrazo,

Nydia





No Comments

Yésica Isabel said...

beautiful*

Carmen said...

Great combination and you have such a lovely smile :)
xx
www.clothesandcamera.com

Sue said...

Yo tengo una falda en ese material, hace tiempo que no la uso, a ver si me animo pronto :D