Different ways to wear: Printed Maxi Skirt

Wednesday, April 17




Here is another Different ways to wear post, this time with a printed maxi-skirt! 

Who doesn't love a cute maxi skirt? Long time ago, I used to limit myself on using them. But, who said that being petite was an obstacle? Life is too short to think twice, so I told myself: wear what you like. Now, I have a small collection of them =) The first look is from one of my recent outfit post: Cut-outs. I wore this black/cream printed skirt with a gray top, wedges and added a extra color with pink lips. For the second photo, I kept a neutral look, pairing the skirt with a black top. The gold studded neckline of the blouse makes the attire interesting, and again a colorful lip color for a vibrant feel.  The last look is from the post Charming light, and it's a more laid-back outfit, with a light mint top, beige/cream leather jacket for some layers and black flats! Which look is your favorite? Let me know!
_________________________________________________________

Aquí el post de Diferentes maneras de usar/ponerse: un maxi skirt con estampado.

A quién no le gusta una falda larga? Bueno, a mí me encantan, pienso que son perfectas para el verano! Hacía un tiempo atrás que no me las compraba por mi estatura, pero me dije: la vida es muy corta, me voy a poner lo que me agrade. Y ahora, tengo una pequeña colección de ellas. El primer atuendo que ven es de un post reciente llamado Cut-outs. Me puse la falda con una camisa gris, collar plata y un toque inesperado con las plataformas cerradas. El segundo look, también es bastante neutral pero los studs dorados del cuello y el rojo en los labios hacen del outfit un poco más llamativo. El último outfit es del post Charming light, el cual es más relajado de los tres. Combiné la falda maxi con un jacket que simula cuero crema, una sandalias negras y una camisa color menta. ¿Cuál de los tres outfits es su preferido? Me dejan saber!

No Comments

Jenelle Smit said...

Love it, such a great combo! Hope you can check out my latest post www.nellecreations.com