back to basics*

Monday, May 20


Hello my loves! Hope everyone of you had an amazing weekend! I’m so excited that my husband Jayson finishes his college semester this week. We can finally have free days to enjoy SUMMER!!
What can I say about this outfit? I wore this look Sunday afternoon. It's a basic combination of black and white with comfy sneakers and cute neon necklace! I absolutely love this cute tank from the label Brandy Melville (I wore it in a similar way at this post) which sell every item one size. I recently bought another item from this brand, a cute long sleeve black crop blouse. I will be posting an outfit here at the blog really soon. Also I have a new Summer Wishlist coming up as well as my favorite songs for the season post! I’m also thinking about doing a post about my fav makeup, let me know if that something you guys would like to see. 

So stay tuned!!!

Love,

Nydia

PS: At last!! I saw The Great Gatsby! WOW what a gorgeous movie, love everything from the music (you seriously have to listen to that soundtrack: mind-blowing!) to the scenery. And having Leo as Gatsby didn’t hurt at all haha... Nonetheless to say... it was a beautiful portrayal of a great book!   
_________________________________________________________

Hola! Espero que hayan tenido un hermoso fin de semana. Yo estoy muy contenta porque ya esta semana mi esposo Jayson culmina su semestre en la universidad, lo que quiere decir que podremos al fin comenzar a disfrutar del Verano 2013!  ¿Qué les puedo contar de este outfit? Me lo puse el domingo durante la tarde. Combiné piezas básicas como una camisa de la marca Brandy Melville (quienes venden todo one size) con unos cortos negros y un poco de color con el collar en neon.  Tengo un Summer Wishlist, al igual que un listado de mis canciones preferidas para el verano que verán esta semana en el blog! Estoy pensando hacer un pequeño post de mis artículos preferidos maquillaje, pero me dejan saber por email o comentario si les interesa.

hasta la próxima,

Nydia

PS:  Por fin vi The Great Gatsby! WOW que película tan preciosa. Todo me encantó desde la vestimenta,  la música (en serio, tienen que escuchar el soundtrack es alucinante), los colores, TODO. Y por supuesto Leo como Gatsby no duele nada a la vista jaja ... Es realmente un hermoso retrato de un gran libro!





No Comments

Rebekah Bradford said...

Very cute! I love the simple black and white look!

http://findingmyinspiration.blogspot.com/