Different ways to wear: Leopard Print Skirt

Thursday, May 2



Here another Different ways to wear, this time with a leopard print skirt.

 I bought this skirt at Zara a loooong time ago. The best part was that it cost me only 20$ bucks (Zara sales are a-mazing!) The first time I wore it was in the photo you see in the top, to the left! I didn’t have a blog at the moment, but you can click here and see more photos at my Chictopia profile.  For the second outfit I went for a more classic and feminine feel with a navy blue blouse (also from Zara) and my hair in a side braided bun. On the third look is one of my recent posts, I went for girly with an edge vibe with red lips and leather jacket. And the last photo is a more simple/every day outfit. I loved the pop of blue with the shoes. You can’t see them in the photo, but visit the post for more pics.

All of the looks are combined with simple tops and limited accessories, making the skirt the key piece of  the outfit. If you have a skirt like this hiding in your closet, you can also combine it with more colorful tops, but if you ask me I prefer adding color with accessories and lip color choices, to not compete with the leopard print. Which one is your favorite? 

Please, don’t forget to stop by my L O V E post! 

Nydia
_________________________________________________________

Hoy les traigo una nueva edición de Diferentes maneras de usar/ponerse esta vez de una falda corta, en estampado de leopardo. Me la compré hace muchísimo tiempo, lo mejor fue su costo: 20$ en especial. La primera foto que ven a la izquierda fue cuando la estrené. En ese momento no tenía mi blog, pero pueden visitar mi perfil en Chictopia para ver más fotos. El segundo atuendo lo utilicé de manera más femenina con una blusa color azul marino y una trenza de lado. El tercer look es uno de los más recientes, es girly pero edgy (si entienden lo que quiero decir jaja) combinado con chaqueta en cuero y labios rojos. Por último, un outfit más casual  con unos zapatos azules para un toque colorido (en la foto no se ven pero opriman aquí para el enlace).

Todo los outfits están combinados con camisas/blusas sencillas y pocos accesorios haciendo la flada el centro de atención. Si tienen una falda parecida, pueden combinarla con tops más coloridos, pero para mi gusto prefiero añadirle color al atuendo con los zapatos o el tipo de labial. ¿Cuál de todos es su preferido? Me dejan saber!

No dejen de pasar por mi post más reciente: L O V E.

Nydia

No Comments

Kristina said...

I love this, Nydia! All of the ways you wore your skirt are so different and versatile! Nice job, lady. It's hard to choose, but I really love it paired with the navy blouse. I would have never thought to do that, so gorgeous :)

Kristina
kristina in retroworter

Kathy Pon said...

Omg This is beautiful! All of the looks are AMAZING! i want this skirt! haha

www.kp0n.blogspot.com

Serenella ch said...

Really cute *w*



http://niente-di-serio.blogspot.it/