in a black & white manner

Wednesday, May 15


This was what I wore yesterday. I styled my pair of basic high waisted leggings (or pants) from Zara with a striped blouse and white converse for a cute everyday look. As always, added bits of color with a blue bag and bright lips. Today I’m in a pretty high procrastination mood! What’s wrong with me!? hahaha all I want to do is eat and read The Great Gatsby. Which by the way, the movie comes out tomorrow (at least here in PR, a bit envious of all of the people who has seen it already!) So, can’t 
wait !!!

Oh well! I’m a late worker. Inspiration comes at night for some strange reason. Hope your a little more productive today that I am haha

Love,

Nydia
_________________________________________________________

Este fue el atuendo que me puse ayer. Combiné unos leggings negros báscios con una blusa de mangas largas en listas blanca y negra, con unas converse en blancas para un look casual y sencillo. Como de costumbre, añadí un poco de color con el labial y la cartera azul. Hoy estoy "procrastinando" a la máxima potencia, lo único que quiero hacer es comer y leer The Great Gatsby. Que por cierto, la película estrena mañana aquí en la Isla (debo de adminitir que estoy un poco envidiosa de aquellos que ya la han vistos jaja) Así que no puedo esperar.  

Bueno, espero que mientras pasen las horas, la inspiración comience a entrar en mi porque tengo mucho que hacer. Espero que tengan un día mucho más productivo que el mio jajaja...

hasta la próxima,

Nydia




No Comments

Carmen said...

Great shirt, I love these stripes :)
xx
www.clothesandcamera.com

Carlee, Almost Endearing said...

Love that top! I also love the pop of blue with the bag. Great outfit girl.
Carlee
Almost Endearing

melissa ward said...

Chic look ...

Sue said...

De show!