Starry Eyed

Friday, June 7


This outfit was inspired by the Zara headpiece I’m wearing. It has really pretty embellishments: black leather with pastel color studs and two silver stars. It’s really girly but kinda edgy too. As for the outfit... I styled a pair of black shorts with my lavender blouse, a denim jacket and finished the look with my comfy white converse sneakers. It’s nothing over the top, just wearable and fun! Hope you guys feel inspired =D!!!

Tomorrow I will be in the west side of the Island working on a Wedding. I’m excited because Jayson will be helping me out and it’s always fun when he’s around! What are you up to this weekend? Hope you have something fun planned!

until next post,

Nydia

PS: Don’t forget to visit my recent Day in the Life post!
_________________________________________________________

Este atuendo fue inspirado por la banda de pelo que llevo en las fotos. Me la compré ya hace un tiempo en Zara y me encanta los colores pasteles mezclado con el negro y las dos estrellas metálicas. Es femenina pero con un toque medio edgy. Combiné estos cortos con una blusa color lavanda y una chaqueta en mahón. Por último, añadí mis converse para mantener ese look casual. Espero que aunque el outfit sea sencillo se sientan inspiradas por él =D

Tengo boda mañana en el área oeste de la Isla así que les contaré luego como me fue. Jayson me estará acompañando y siempre es divertido trabajar las bodas con él! Qué tengan un lindo viernes!

hasta la próxima, 

Nydia

PS: No olviden visitar mi post reciente acerca de la visita de Güiffi a la playa <3




No Comments

Mara de Almeida said...

Love this outfit, is the kind of look I'd go for in a second! Love the jacket x

talkingpickles.blogspot.com

Alexa Carey said...

Love this look ! The jacket and the shoes are great!
http://lexiluthor.blogspot.com/

poziomka said...

Looove your blog!!
xoxo