Ugly Pretty

Friday, August 23

I wore this to grab some lunch with Jayson. The sweater I’m wearing is a recent purchase I did at PacSun along with a pair of cute floral highwaisted shorts that I can’t wait to show you gals here at the blog! I saw the sweater and instantly thought of comfort and that ugly/pretty look, if you understand what I mean haha... It goes perfectly with a pair of denim cutoffs and cute accessories such as a black hat and lace up wedges, with a bit of color on the lips (Aria from Stila, best matte lipsticks ever!) to finish the look. I love this cute effortless outfit perfect for those rainy days of my Island. 

Don’t forget to visit my recent post about my first night at Paris during my recent Eurotrip.
A big hug and happy weekend!

Follow me via: 
________________________________________________________

Utilicé este atuendo para ir a almorzar con Jayson. El suéter de estampado de leopardo que ven en las fotos es de una de las compras que realicé en PacSun hace poco conjunto a unos cortos en estampado floreado que muero por mostrarles! Cuando vi el suéter pensé en esos look que son feos pero lindos, ojalá entiendan lo que quiero decir jaja...  Van perfectos con unos cortos y lindos accesorios como el sombrero que llevo puesto. Añadí mi última obsesión en maquillaje el lipstick de Stila llamado Aria que es una de las mejores lineas de labiales matte que he utilizado para finalizar el look. Me encanta este atuendo, tiene esa vibra effortless y está perfecto para estos días lluviosos en Puerto Rico.

No olviden pasar por mi post reciente acerca de mi primera noche en Paris
Un gran Abrazo y lindo fin de semana!


Follow me via: 

No Comments

melissa ward said...

Love

Carla Cee said...

love how you edit your photos! :) beautiful smile <3

Carla Cee

Rachel Emma @ Daydream Frenzy said...

Ahh I have always wanted a big leopard sweater! I love this look so much! :)

Rachel Emma
Daydream Frenzy