Eternal Summer

Thursday, September 26



Hello my loves! 

Hope you guys are having a lovely Thursday. Let me start by mentioning how gorgeous September days have been, especially this week, very very hot, but still beautiful. It can be kinda tricky dressing up during hot / dry weather. If you ask me, you can achieve a simple, stylish outfits pretty easily. For this day, I wore a more casual girly/boho look mixing my white Zara crop top with a maxi floral print skirt. To dressed up this look I could have worn a pair of fab high heels but I just needed my spiked flats from Shoedazzle. I can't wait to show you guys more Fall inspired looks appropriate for the never ending summer I live in! Also, I have a Venice, Italy post coming soon. 

xo,
Nydia
_______________________________________________________

Espero que estén pasando un hermoso jueves. El mes de septiembre ha estado lleno de día hermosos, especialmente esta semana, súper calientes, pero igualmente bellos. Puede ser medio complicado vestirse para una temporada tan calurosa. Pero si se puede lograr verse cómoda, simple y bonita bastante fácil. Para éste atuendo combiné mi top corto blanco de Zara con una falda maxi en estampado floral. Añadir un par de tacones a éste look lo pudo haber hecho más chic pero quería estar relajada así que una sandalias fueron el toque final del outfit. Estoy ansiosa por mostrarles más atuendos inspirados en Otoño, apropiados para mi estilo de vida y el eterno verano en el que vivo jaja. También esperen las foto de Venecia, Italia próximamente.

xo,
Nydia


No Comments