Half Light

Friday, October 25

Here is my army print vest again, but this time dressed a little differently. I styled it with lace shorts and long sleeve blouse for a more feminine feel. My hair, as you can see, has a bit more volume and movement to it. I can only thank my sister for that, I'm sure not an expert in curling my hair haha... Anyway, I have a busy weekend ahead of me, some engagement sessions and meet-ups with clients. Remember to follow me at Instagram for updates!

How would you wear your army print pieces?
Happy Friday,
Nydia
_______________________________________________________

No podía esperar por volver a utilizar mi vest en estampado militar. Esta vez lo combiné con piezas más suaves y femeninas como mis cortos de encaje y mi blusa color crema claro. Como pueden ver en las fotos, tengo mi cabello con mas volumen y movimiento de lo usual. Eso se lo debo a mi hermana, porque yo no soy nada hábil cuando trato de rizar mi pelo jaja =) Este fin de semana estaré ocupada con sesiones de fotos y encuentros con clientes. Ustedes que estarán haciendo? Recuerdo seguirme por Instagram para fotos e inspiración!

Lindo viernes,
Nydia

No Comments

Claudi p said...

lovely look and your hair are simply amazing!

Sue Figueroa said...

I like this combo of army with dressy pieces :-)