Fall Vibrancy

Monday, November 18


Yesterday I spent the day editing and working with my photography blog: Photos by NM! I did some adjustments to the design and uploaded a few photos. Hope you have the time to check that out. This was my outfit for the day. It was a casual Sunday, during the night I went to a get together with a few friends. I wore something cute and colorful, adding the green top to layer a bit and make it more "Fall". Let me know what you think of this outfit! Writing this post I remembered that I have more Europe photos that I haven't posted yet! I don't know if your girls are interested in reading my last adventures at Italy past Summer but I sure want to share all the lovely pics I took at Rome, Capri & Florence! So maybe I will post that tomorrow.

Happy Monday,
Nydia
_______________________________________________________
Ayer me pasé el día editando y trabajando con mi blog de Fotografía de Boda: Photos by NM. Hice varios cambios en el diseño y además preparé varios posts. Espero que tengan un tiempito para visitarlo. Este fue el atuendo del día. Fue un domingo casual y por la noche estuve con mi esposo y mi cuñada en un "get together". Combiné esta falda floreada colorida con piezas otoñales como las botas negras y el top verde. Es un look muy sencillo pero no quería dejar de compartirlo con ustedes! Escribiendo este post recordé que tengo varias fotografías y experiencias de mi viaje a Europa que aun no he compartido con ustedes. No se si les interese ver, pero me encantaría mostrárselas, en especial mi visita a Roma, Capri y Florencia. Así que lo anotaré en mi to do list para un post mañana!

Lindo lunes,
Nydia 

No Comments

Chymere Anais said...

I love this outfit! It's so fun and fall appropriate!


-Chymere Anais @
www.diaspora-chic.blogspot.com

Taryn said...

Bella!!! Sii quiero ver fotos de Italia, es mi país favoritoo!!! Pon las todass
xoxo

http://life-fashion-freedom.blogspot.com/

Sue Figueroa said...

Lindo y comodo!! Me gusto muucho

Nydia said...

Thank you Chymere <3

Nydia said...

verás fotos de Roma hoy en el blog! =D

Nydia said...

Gracias Sue!