5 Things

Monday, January 6



Happy Three Kings Day! I've been spending my day with Güiffi, working editing photos. Just relaxing waiting for Jay to come back from work. I couldn't help but share some of my thoughts today, as long as an outfit post... 

1) How gorgeous today has been. Clear skies, sunny but not hot. Can it be forever January?
2) I need to start reading all of my 2013 unfinished books, all 4 of them...
3) Can this wedding get any more perfect!? --> Click here!
4) I seriously need to stop wearing the big statement necklace from Bauble-bar... 
No, I really don't have to =P
5) ITALY. I haven't finished posting and sharing my experience form my Eurotrip.

Until next post,
Nydia
_________________________________________________________

Felíz Día de Reyes! Me he pasado todo el día con Güiffi, trabjando con varias fotos/bodas. Relajada esperando ver a Jay regresar de su trabajo. No me pude resistir y quise compartir varios de mis pensamientos en el día de hoy además de un atuendo del día...

1. La temperatura ha estado DIVINA! Cielo claros, soleado pero no caluroso. 
Enero, quédate por siempre, sí?
2. Necesito terminar varios libros que comencé en el 2013, los 4 o 5 de ellos.
3. Esta boda. La fotografía, el lugar, la pareja! Hermosa no creen?
4. En serio chicas... necesito dejar de utilizar mi collar de Baublebar que llevo en las fotos.... no, no creo que eso vaya a pasar! 
5. ITALIA. Pueden creer que no he terminado de compartir mis fotos y experiencias de mi viaje a Europa... soy la peor!

Hasta la próxima,
Nydia

No Comments

Intantya Pranandini said...

Beautiful lady with unique necklace.. Adore it ^^

Kisses from Indonesia,
http://intantyapranandini.blogspot.com/

Simona said...

You don't have to stop wearing the necklace, it is perfect ♥

melissa ward said...

You can never go wrong with all black... effortless look