Coral Inspiration

Thursday, January 30

I got this jacket at a sale at Zara last summer and I get mad at myself because I want to use it more than I actually do. It has a very beautiful aztec texture to it, hope the pictures make it justice. For this look, I was inspired by the jacket creating feminine wearable outfit mixing floral print with simple pieces like the white top and layered necklaces.  I went shopping last week and bought just a few things like a blue bag and jacket that I'm going to show off on my next outfit post! Please make sure to visit my latest post Being You. 

xo,
Nydia
_________________________________________________________

Compré este jacket color coral el verano pasado en las ventas fabulosas que hace Zara, pero me enojo porque por alguna razón no lo uso como me encantaría. Por esa razón fue lo primero que elegí para hacer este atuendo. Lo combiné con una falda de estampado floral, piezas simple como un top blanco y zapatos negros. Es un look muy femenino y colorido! Me fui de compras hace varios días, no compré mucho pero lo que tengo me encanta y espero mostrarlo aquí para que vean como combino las piezas.

Por favor visiten mi último post Being You. 

xo,
Nydia

No Comments

lululovestravel Alarcon said...

FABULOSA!!!
El color de tu jacket es divino y me han enamorado tus zapatos :). El look total es bonito!!.
Saludos!!
Lulu
http://lululovestravel.blogspot.ca/