Fringe & Florals

Saturday, January 4

There is something about wearing maxi skirts that makes me feel free and very feminine. Especially this LA Hearts floral one! It is such a beauty, don't you think?! I purchased it along with the black fringed top also from LA Hearts (at PacSun). As for the rest of the outfit, everything is pretty simple. Both the top and skirt make quite a statement and I didn't want to go to overboard.  This was my outfit for the first day of the year. Jayson and I visited our family and then had some friends over to eat some pizza and catch up a bit. A really wish you all a year full of great experiences and good memories.

Happy Saturday Everyone!
_________________________________________________________

Cuando me visto con una falda larga siempre me siento libre y sumamente femenina. Y ésta, de estampado floral y colorida, no es la excepción. No creen que es hermosa? Bueno.... a mi me enamoró! La compré conjunto a el top negro que llevo en las fotos, y ambas piezas son de la marca LA Hearts (PacSun). El resto del outfit es sencillo, no quería quitarle la atención a estas piezas que son bastantes llamativas. Lo utilicé el primer dia del año donde compartí junto a mi familia y en la noche invitamos a varios amigos al apartamento donde hablamos y comimos muchísimo. Les deseo un año lleno de grandes experiencias y hermosos recuerdos.

Lindo sábado,
Nydia