Panda Love

Sunday, January 5

I now own two animal sweaters: the bunny one I wore on my Silly Rabbit post and this extremely cute mint Panda one! I promise I won't be purchasing any more... for now hahaha =) I just like how they make an outfit more quirky and girly! Do you own any fun sweaters/pullovers like this? Let me know.

Have a lovely Sunday,
Nydia
_________________________________________________________

En mi colección de suéter de animales tengo uno de conejito que me puse en mi post Silly Rabbit y éste de Panda color menta. Es sumamente adorable, me encanta el color y los lunares blancos sutiles que tiene. Este estilo de top, hacen un atuendo divertido y a su vez femenino. Qué creen? Tienen alguno de este estilo? Me dejan saber!

Que tengan un hermoso Domingo,
Nydia



No Comments