Sunny Winter

Monday, January 13

 Here are a few pics of me and Jayson enjoying a sunny warm Sunday! I know is freezing in some parts of the world, so we feel lucky to have nice weather. That day I was more in touch with my punk self haha.. well, at least my version of it! I styled my faux-leather shorts with a gray top, red/back plaid shirt without forgetting my Spice Girls inspired shoes, why didn't I found a pair of these when I was twelve?! haha.... Anyway, I know I've been MIA at the blog, but this past week I have been working a lot. I feel blessed to have a job and even more one that I love! Soon I will be posting wedding at my other blog 

See you soon!
Nydia
_________________________________________________________

Aquí varias fotos de Jayson y yo disfrutando de un domingo soleado. Se que está congeladísimo en varias partes del mundo así que me siento afortunada de disfrutar de este tipo de temperatura. Con respecto a mi atuendo,  me sentía más en contacto con la chica punk/rock que vive en mi, bueno... al menos mi versión de ella jajaja... Combiné mis cortos negros con un top gris, camisa de cuadros negra/roja y zapatos inspirados en las Spice Girls, porque no encontré unos pares así en mi época de adolesencia!? Bueno, espero poder escribirles más esta semana ya que la pasada he estado ocupada con varias bodas. Espero compartir las fotos pronto en NM Photos. 

Hasta pronto,
Nydia

No Comments

Sue Figueroa said...

Nada como in buen paseo por el Viejo San Juan! Las fotos quedaron bellas

Chymere Anais said...

You guys are picture perfect! so jealous of your weather right now! ♥

Ana Leote said...

So pretty!

xx
http://analeote.blogspot.pt/