All at once

Thursday, March 27



Yesterday I gave myself a good pad on the back, and told to myself: great job Nydia, great job!! hahaha...  I did a lot of things in just a few hours. I cleaned all the apartament while having Güiffi running around with me. I also cooked a delicious dinner for me and Jayson: chicken with asparagus seasoned with balsamic vinaigrette; as a side dish spaguetti's with sundried tomates, grape tomates, mushrooms and green onions. Believe me, I'm not the greatest cook but it was very yummy! I also had time to soak up the sun at the pool with the sister-in-law, read a little bit while I was at it and after that took pictures for the blog. It's really incredible all that you can do if you set your mind to it! So if you had an awesome day, congratulate yourself! Say: I did awesome! Every little thing you achieve desverses to be valued and appreciated. There's nothing wrong with that =D 

Here are a few pis from yesterday's look! I'm not a girl who constantly wears jeans/denim, but I really do love these high-rise ones from PacSun. So summery and festival ready!

Until next post,
Nydia
_______________________________________________________

Ayer fue un día que no pude resistir a sentirme complacida conmigo misma. Miré el reloj y me dije: sólo han pasado dos horas!? Me encargué de hacer un horario y aprovecharlo al máximo, limpié todo mi apartamento con mi pequeño asistente Güiffi jajaja... Preparé cena para mi y Jayson (sin contar que tambie hice el mega desayno =P), la cual consistió en pollo acompañado de espárragos salteado en vinagre balsámico, pasta con tomates secos, cebolla verde, setas y tomates uvas. No soy la mejor Chef del mundo, pero en esas estoy =P ... El día estaba hermoscísimo (creo que Marzo es mi mes preferido) y me fuí un rato a la piscina con mi cuñada, hasta leí un poco de mis libros retrasados! Luego de ahí me arreglé y me tomé varias fotos para el blog. A veces pienso que aunque los días pasan a las millas, si uno se lo propone muchas cosas pueden lograrse. Así que, cada día que pase, cada meta o sueño logrado merece ser celebrado. Porqué no? No hay nada malo en eso. Lo alcanzado debe ser apreciado y valorado, no importa cuán pequeño sea o parezca.

En las fotos fue el look de ayer! Ya sabrán que no soy de usar jeans pero amo estos por su estilo alto a la cintura. Son perfectos para el verano, cómodos y divertidos!


Hasta la próxima,

Nydia

No Comments

Sue Figueroa said...

Those kind of days are the best!! I love the wash of the Jeans ;)

ANDYSTYLE said...

Hey! pretty outfit, I love high waisted jeans and floral! in love with your look :)


http://www.bloglovin.com/en/blog/4602025

Sabina B. said...

Such a pretty look! love the hat and the floral top!

http://jeansandroses.blogspot.com

lululovestravel Alarcon said...

Quede encantada con este look!! y creo que me dio hambre al leer tu menu ;) suena delicioso!!.
Saludos guapa!!
Lulu
http://lululovestravel.blogspot.ca/