COCO-nut

Wednesday, April 30



Hope all of your are having a lovely week! Here I share one of my latest looks, let’s face it is not the fanciest thing ever, but I do love wearing my occasional jeans and t-shirt. What does make the look bit more cute is the choice of the subtle mix of prints with the striped denim and graphic top. I added my comfy sneakers and a great necklace as a splash of color! I’m gonna leave now… lots of work awaits and Dexter marathon night too… obsessed much?! haha…

Happy Wednesday!
Nydia

ps: Yesterday I finished editing my last summer Europe trip photos! I’m gonna share them soon, as well as a video <3
_______________________________________________________

Espero que esten disfrutando de su semana! Aquí les muestro uno de mis más recientes atuendos, como pueden ver no es nada glamuroso pero todas utilizamos nuestros jean y t-shirt para días casuales.  Lo que hace el atuendo más llamativo es la elección de estampados con las rayas del pantalón y los gráficos de la camisa. Igualmente, le agregué acentos coloridos con el collar y labial. Ya les dejo.. tengo mucho trabajo y una noche llena de episodios de Dexter me espera… un poco obsesionada, no!? jaja…

Lindo miércoles,
Nydia

ps: Por fín terminé de editar las fotografías de mi viaje a Europa, incluyendo un video! Lo compartiré muy pronto <3

No Comments

Sue Figueroa said...

Me gusta los colores suaves de este look. El collar esta muy lindo!

lululovestravel Alarcon said...

Muy bonito tu look :)