East Coast

Friday, April 25

East Coast

I was looking for a cream/white dress the other day but found this lovely romper for only 16$ at Forever 21.They also had it available in the color black… I think I may take that home as well too, love it too much hahaha…. Lots of people don’t like romper/jumpesuits because they feel like children when they wear them or just consider them unflattering. But I do love them, especially when they are as versatile as this one! I went for an everyday outfit with a bold red lip, ankle booties and a fringed kimono creating a boho chic vibe. I had the hat in my car so I added it for the pics! It did make the look pop a bit more! 

Hope everyone is having a lovely Friday,
Nydia
_______________________________________________________

Estaba en las búsqueda de un vestido color crema o blanco el otro día, pero encontré este hermoso mameluco por sólo 16$ en Forever 21. También lo tenían disponible en color negro ... creo que me daré una vuelta de nuevo a ver si me animo a comprarlo jaja.... Hay muchas personas que no les agrada el look de los mamelucos o jumpers porque se sienten como niños cuando los usan o simplemente los consideran poco favorecedores. A mi me encantan, y mucho más cuando son tan versátiles como este! Para el atuendo de hoy lo combiné con un labio rojo, botines de tobillo y un kimono con flecos creando un outfit bohemio. Quise añadirle el sombrero ya que de casualidad lo tenía en el coche, le dio un toque mas especial al look! 

Les deseo un hermoso viernes, 
Nydia
East Coast


East Coast
East Coast
East Coast
East Coast

No Comments

Ana Leote said...

So pretty!

xx
https://www.analeote.blogspot.com

Yésica Isabel said...

la primera foto quedó tan bella!

Chic Papaya said...

Me encanta el romper. Nunca me he atrevido a ponerme uno, pero te queda muy bien. Ahora tengo ganas de medirme uno!

lululovestravel Alarcon said...

Me encanta este jumper!!!y tu tan bonita como siempre ;)
Saludos Nydia!!
Lucia
http://lululovestravel.blogspot.ca/

Taylor Hart said...

You look so "fresh faced" all the time! Perfect skin, hair and makeup and lets talk about this cute romper... oh my! The full package hun!
xoxo
Taylor