got the Blues

Tuesday, April 29


Since I bought this skirt I can’t stop wearing it! Love how something so simple as a maxi skirt can make a statement in an outfit, especially if it has such an amazing color as this one. On this outfit I added a simple crop top that I also used in this post and my favorite big bold necklace. In other matters, I’m thinking about making my hair a bit shorter and add bit more color to it. I’m an extremely simple girl when it comes to hairstyles, for now it’s just a thought. 

a big hug,
Nydia
_______________________________________________________

Desde que compré esta falda no puedo dejar de usarla! Me encanta cómo algo tan simple puede hacer cualquier atuendo un poco más llamativo, sobre todo si tiene un color tan hermoso. En este look solo he añadido una blusa entallada y corta blanca también utilizada  en este post y mi collar favorito. En otros temas, estoy pensando en hacer un cambio con mi pelo un poco más corto y un poco más de color. Soy una chica muy sencilla cuando se trata de peinados y cambios, por ahora es sólo una idea. 

un abrazo,
Nydia

No Comments

Sue Figueroa said...

I am obssesed with maxi skirt or maxi dresses! Estoy contigo, el color esta hermoso :)

stephanie de jesus said...

I absolutely love this skirt color! Every single item goes perfectly well together. Can't wait to see the changes to your hair! :) a big hug to you my dear friend!

Iva O said...

Nice necklace :)

diariodeunautoexilio said...

Estás bella!! Me encanta el collar, me mandé a pedir uno parecido estoy esperando que una amiga me lo traiga porque no hacen delivery donde vivo!! Por tu culpa me he gastado el sueldo en baublebar jajaja

Nydia said...

Gracias!! jajaja es que tienen bellezas <3

Nydia said...

<3

Nydia said...

a big hug!!!

Nydia said...

siii muchos trajes y faldas maxi para el verano!!

lululovestravel Alarcon said...

Creo que este look es amor a primera vista!!simplemente GENIAL!!.
Lulu
http://lululovestravel.blogspot.ca/2014/05/los-4-fantasticos.html