Spring Break 2014

Sunday, April 20



Here a few photos & a small video of moments of my Spring Break 2014
 spent here in my little Island. It’s us drinking coconut water, enjoying the 
sun and rain & hanging out with Güiffi!!

 By the way… I’m in love with my LA Hearts PACSUN bathing suit (top & bottom)!

Nydia
_______________________________________________________

Aquí un pequeño video y varias imágenes de mi Semana Santa disfrutada en mi pequeña Isla. 
Entre el sol, la lluvia, los paseo con Güiffi, agua de coco 
y la comida que no terminada fue realmente una gran semana =) !!

Y por cierto estoy enamorada de mi traje de baño de LA Hearts/PACSUN! Me fascina combinar estampados.(top & bottom)

No Comments

The Scape said...

Hello Love!
Love your blog! Could u check my new blog iammagicliz.blogspot.pt please!
xoxo