Survivor

Thursday, April 10


 When I went to the Paramore concert past March and I saw Hayley Williams with a Walking Dead top I squealed with emotion hahaha... I love The Walking Dead and I needed that top! It's one of my favorite series and I always watch it with my husband and sister-in-law. Nobody understands our obsession but we don't care. In the pictures below you'll see me styling the top with a tartan skirt and a pair of converse. To make it more girly a pair of statement earrings and pink lips! I know is not everybody's cup of tea but you may have a t-shirt of a band, series o movie that you love hidding somewhere... am I right? 

Until next post,
Nydia
_______________________________________________________

Cuando fui al concierto de Paramore, el pasado mes de marzo y vi a Hayley Williams con un top de la serie Walking Dead, grité de la emoción jajaja... Suena ridículo, lo sé... pero amo la serie y necesitaba esa camisa en mi vida. Ver la serie junto a mi esposo y cuñada es parte de nuestra rutina, nadie entiende nuestra obsesión pero no nos importa =P! En las fotos pueden ver cómo la combiné. Quise hacerla más femenina con la falda, los accesorios y el rosado del labial. Yo creo que todos tenemos una camisa de alguna banda, película o series escondida en nuestro armario, no!?

hasta el próximo post,
Nydia

No Comments

lululovestravel Alarcon said...

Muy cierto, yo tengo una de los GUNS & ROSES, jejje!!.
Besitos guapa!!
Lulu
http://lululovestravel.blogspot.ca/

Lucy Mitchell said...

Love the outfit and gorgeous photos :)

www.sunsetdesires.blogspot.co.uk

Prerana said...

lovely earrings :)

http://giveawaydose.blogspot.in/