Chandelier

Friday, May 9



I recently purchased two pairs of shorts one in a black aztec print and the floral ones I’m wearing in this post. Looove that the style makes it look like a flowy skirt but without all the hassle of showing too much if you know what I mean haha…  Besides of being perfect for these hot weather days, the best part was the price:10$ each... STEAL!! I wore this look to celebrate my mom’s birthday past Tuesday! It’s kinda of my thing making casual outfits more fun. I pair them with a denim jacket (I have it since college more than 7 years), a simple gray top, added pops of color with the necklace and arm candy. 

I’m going to bore you all with a Europe post later this week!!

Happy Friday,
Nydia
_______________________________________________________

Recientemente compré dos cortos uno de ellos tiene un estampado azteca negro y el otro es el par de flores que llevo puesto en las fotos. Amo el estilo que  hace que se vea como una falda pero sin tener que estar preocupada por si muestro demasiado, ustedes me entienden jaja ... Además de ser perfecto para estos días de clima caliente, lo mejor fue el precio … diez dólares cada uno! Este atuendo lo utilicé para celebrar el cumpleaños de mi mamá el martes pasado! Me encanta hacer la vestimenta casual/diaria un poco más divertida. Los combiné con una chaqueta de mezclilla (la cual tengo desde la universidad más de 7 años), un top gris simple, le añadí color con el collar y el arm candy. 

Luego las aburriré con un mi último post de Europa jaja

Felíz Viernes,
Nydia