Life and the in betweens

Wednesday, May 28


Hello Everyone!

At last, I have a small break since last Saturday to sit and write on the blog. It’s been a veeeery long week, non-stop between graduations, college activities, family and of course... work! I had back to back weddings during the weekend and this week has been full editing and helping my sister in law with her finishing touches for her prom tonight! I hope to take lots of pics and videos of the following days. It’s been 10 years since I graduated from high school, so I hope I get a second chance on having more fun  and wearing a better dress hahaha…

Until next post,
Nydia
_______________________________________________________

Hola Todos!

Por fin me siento a escribirles un poco! Ha sido unos días sumamente largos, entre graduaciones, actividades, familia y por supuesto… trabajo! Durante el fin de semana estuve en bodas ambos días sábado y domingo, luego en la semana he estado entre editando y ayudando a mi cuñada en las últimas compras para su fiesta de graduación que será hoy en la noche. Jay y yo estamos muy emocionados, aunque hayan pasado 10 años desde que me gradué de cuarto año, creo que me disfrutaré más esta fiesta, además de utilizar un mejor vestido jajaja…

hasta pronto,
Nydia


No Comments

H O N E Y said...

love the white dress. looks so good on you, hun!