Tropical Self

Tuesday, May 13


 The last few days have been pure rain and thunder, perfect to just watch movies and stay in bed. Yesterday when I woke up and saw rays of sun was a true miracle haha… May rains the entire month! To celebrate the light I decided to put a very tropical and colorful outfit. I’m only wearing a jumpsuit and a pair of heels but I don’t need anything else, the bold floral print makes quite the statement. What made me fall for the jumpsuit was the bare back, very summery! 


See you soon,
Nydia
_______________________________________________________

Los pasados días han sido de pura lluvia, relámpagos, truenos casi una tormenta! Invitaba sólo a estar en cama, dormir y ver películas jaja… Ayer cuando me desperté y vi rayos de sol fue un milagro, en mayo llueve prácticamente todo el mes!! Para celebrar la hermosa luz, opté por un look tropical y colorido. Sé que sólo llevo puesto un jumpsuit y tacones pero con un estampado tan llamativo y floral no creo que necesite nada más. Lo que me enamoró del atuendo es la espalda, está completamente al descubierto, perfecto para el verano!


Un abrazo,
Nydia

No Comments

Sabina B. said...

What a gorgeous colors! Love that dress!



http://jeansandroses.blogspot.com

Teresa said...

lista para el verano! me encantan los colores y cómo los combinaste con el lipstick!

xx

Chymere Anais said...

What a beautiful jumpsuit!