Color Pop

Monday, June 16

Color Pop

One of the things I love doing for my blog during the Summer is my music playlist! Putting together some of my favorite songs for Summer is always so much fun. Believe me, a great list of tunes can be the perfect companion or background for each trip or adventure!! I will be posting that in the next couple of days!  

This look is what I wore for Father’s Day which I had the blessing to spent with my closest family. We had a great time talking, laughing, eating… especially eating, my mom cooks too good haha…  Great thing that I was wearing this dress (which I bought last Summer) the boxy shape makes it great for endless eating haha…  Ok!  I’m going to stop writing about food! To accessorize, I know that the dress is colorful but I needed to add just a bit more pop with the necklace and the bag. 

I have lots of work during the week but I hope to share more outfits and inspiration!

A big hug,
Nydia
_______________________________________________________

Una de las cosas que más me encanta hacer en mi blog durante el verano es mi lista de música! Siempre me divierto juntando algunas de mis canciones favoritas para éstos meses. Créanme, una gran lista de canciones puede ser el compañero perfecto para cada viaje o aventura que tengan! Lo estaré publicando par de días! =D 

Este atuendo lo llevé para celebrar el Día de los Padres, el cual tuve la bendición de pasar con mi familia más cercana. La pasamos muy bien hablando, riendo, comiendo ... sobre todo comiendo, mi madre cocina riquísimo jaja … Llevar este traje fue la mejor decisión  ya que su estilo ancho es ideal para comer sin fin jajaja …  Ya dejaré de hablar de comida! Aunque sé que el vestido es colorido... necesitaba agregar un poco más de color con el collar y bolso . 

Tengo un muchísimo trabajo durante la semana, pero espero compartir más atuendos! 

Un fuerte abrazo, 
Nydia
Color Pop
Color Pop

No Comments

melissa ward said...

Loving this entire look !!!!