Floral Showers

Friday, June 6



Maxi dresses have been for quite a while one of my favorite items to wear. And now with all the hot weather I can’t certainly find anything better to dress myself with! I love how something so simple to wear can be just so striking! What made me take this babe home was the lovely low back and the slits on the front, extremely comfortable and feminine. For this outfit I styled it with chunky heels from Shoedazzle, black wide brim hat and my favorite bag of the moment. It’s been quite hectic the past days, Jayson graduates this Tuesday and I can’t wait to see him with his diploma! I know I’m gonna be a wreck crying of joy! See you guys soon!

Thanks always for your comments and love,

Nydia
_______________________________________________________

Los trajes maxi o largos han sido por un buen tiempo una de mis piezas favoritas. Y con el calor veraniego en realidad no hay nada mejor que utilizar. Me encanta el hecho de que una sola pieza pueda ser tan llamativa. El traje que llevo puesto es de PacSun y tan solo me costó 20$ Lo que hizo que me enamorara del traje es el estilo de la espalda y la apertura en las piernas, muy cómodo y femenino. Lo combiné con acentos negro con los zapatos y sombrero, y mi bolso preferido del momento. He tenido unas semanas muy ajetreadas! El martes mi esposo se gradúa de la universidad y estoy muy ansiosa de verlo con su diploma. Estaré llorando de la alegría y de orgullo! Y si les digo la verdad, aun no se ni que ponerme jajaja… Las veré pronto con más posts!

Gracias por sus comentarios y seguirme por las redes sociales,

Un gran abrazo,
Nydia


No Comments

Yésica Isabel said...

Este traje está precioso!

Francheska Irizarry said...

Me encanta el vestido y los zapatos.