Gypsy Beach

Tuesday, July 15


This summer has been one of my favorites. I’ve been spending lots of time with family and friends, going out, especially to the beach. But sometimes when I go to the beach I leave aside my high waisted shorts and bikini for more of a bohemian outfit. This look is for moments that I rather sit down, read a book, feel the breeze, and enjoy the ocean view. I felt so comfortable and summery with this outfit. And palazzo pants are just perfection for this season’s weather. I styled them with a “flowy” lace top and my favorite wide brim hat of the moment. 

 Güiffi went with us, look at that face I think he enjoys the waves and the sand a bit too much hahaha….

Happy Tuesday,
Nydia
_______________________________________________________

Este verano ha sido uno de mis preferidos. He pasado mucho tiempo con mi familia y amigos, aventurado, en especial en la playa. Pero, en ocasiones dejo a un lado mi traje de baño y cortos y opto por un look más bohemio. Un atuendo como éste es perfecto para disfrutar de la playa con un libro en la mano,  observando la hermosura de las olas. Me sentía extremadamente cómoda y veraniega,  los “palazzos”  son perfectos para esta temporada de calor.  Los combiné con una blusa de encaje corta y mi sombrero preferido del momento. 

Güiffi estuvo con nosotros, miren su cara jajaja el pobre está todo lleno de arena!

Lindo martes a todos,
Nydia
Gypsy Beach
Gypsy Beach
Gypsy Beach
Gypsy Beach

No Comments

Sue Figueroa said...

Suuuper lindo el look! Cada vez que veo ese sombrero oh my! It's so pretty

Nydia said...

GRACIAS! =) Me encantan los sombreros los quiero en todos los colores <3

Francheska Irizarry said...

Los pantalones ME EN-CAN-TAN!

Nydia said...

gracias! y lo mejor de todo es que son comodísimos!