See you tomorrow

Tuesday, July 29


Once again, the off shoulder trend makes an appearance here in the blog. What made me purchase this top was the transition of the sleeves from solid fabric to lace, making it delicate, and just lovely! Better yet … it’s extremely appropriate for the Island weather.  By showing off the right amount of bare skin it helps resist the hotness and humidity without being to exposed. You guys must be tired of seeing my black fedora hat, but I can’t resist wearing it, it's my favorite! Especially when creating casual bohemian looks.  And I can’t forget my mom shorts,  I’m obsessing with them for months now! 

I added a few photos of the brunch I prepared for my family past Sunday. It was big and delicious! It consisted of: scrambled eggs with sun dried tomatoes, mushrooms, cilantro & onions, asparagus sautéed with balsamic vinaigrette, a bean salad with olive oil, pancakes and fruit salad with granola. I have to say that preparing breakfast/lunch may be my expertise haha...

Nydia
________________________________________________

Una vez más, la tendencia de exponer los hombros hace una aparición aquí en el blog. Lo que me hizo que añadiera otra pieza cargando este estilo fueron los detalles de encaje de las mangas. La transición de tela sólida a transparencia se ve tan hermosa y delicada que no pude resistir. Y además, es muy apropiada para el clima de calor y humedad tan conocido y en ocasiones aterrador de las islas tropicales. Ya deben estar cansados ​​de verme con mi sombrero negro, pero es mi favorito! Especialmente cuando creo este tipo de atuendos casuales y bohemios. Y no puedo olvidarme de mis pantalones cortos a la cintura, estoy un poco obsesionada con ellos, un poco nada más jaja...

He añadido algunas fotos de el brunch me preparé para mi familia el pasado domingo el cual consistió en: huevos revueltos con tomates secos, champiñones, cilantro y cebolla blanca/lila, espárragos salteados con vinagre balsámico, una ensalada de frijoles con aceite de oliva, pancakes y ensalada de frutas con granola.  Aparentemente soy experta en la preparación de desyauno/ brunch jaja...

Nydia
See you tomorrow
See you tomorrow

See you tomorrow
See you tomorrow
See you tomorrow
See you tomorrow
See you tomorrow
See you tomorrow

No Comments

melissa ward said...

Fab look

Gogui Ortz said...

loving your look, you look so Coachella! And I cant believe those sandals are from Forever 21, they look so much like Isabel Marant! <3 Thanks for your lovely comment in my blog! I am now following you to keep in touch with your recent updates!
xx
http://timeless-look.com