White & Black Florals

Thursday, July 17



Happy to share yet another one of my summer outfits. Like my last post Gypsy Beach, here I’m wearing a similar boho chic outfit but completely black and white. Love that the pants have this bell bottom feel, giving an awesome 60’s flare. I wore this for a lovely lunch date with my favorite gals at Caficultura, Old San Juan. Didn’t take pics of what I ate, but trust me when I say it was reaaaally good!

Happy Night my loves,
Nydia
_______________________________________________________

Aquí de nuevo y felíz de poder compartir otro de mis atuendos para este verano. El look es muy parecido al que les mostré en mi más reciente post Gypsy Beach pero en blanco y negro. Los pantalones en estilo campana son mi pieza favorita del “outfit”  ya que tienen un aire de los años 60.  Las fotografías fueron tomadas luego de un almuerzo que disfruté con mis chicas en Caficultura, Viejo San Juan. No tuve el tiempo de tomarle fotos a lo que comí pero créanme... estaba delicioso.

Linda noche a todos,
Nydia
White & Black Floral
White & Black Florals
White & Black Florals
White & Black Floral
White & Black Floral

No Comments

Sue Figueroa said...

Nydia! Te ves bella, me encanta este look asi bohemio. Y tambien me encanta cuando te tiras fotos en el viejo San Juan, siempre me trae recuerdos :)

lynnpeterrson99 said...

like your palazzo pants it looks great on you