brick by boring brick

Monday, August 18

Brick by Boring Brick

“The question isn’t who is going to let me
it’s who is going to stop me”

This look has some of my favorite things:  
1) A quote just to get you going and all pumped
2) a fun skirt and of course  
3) Comfy shoes !!

This top is perfect for hot humid days, just add a pretty lace bra to make the it a bit more appropriate for public viewing =P haha…

Lovely Monday everyone,
Nydia
 ________________________________________________

“The question isn’t who is going to let me
it’s who is going to stop me”

Este atuendo lleva varia de mis cosas favoritas:
1) Una frase que te anima para el resto del día
2) una falda fememina y por su puesto
3) zapatos cómodos!

La camisa es perfecta para estos días calurosos y húmedos, es extremadamente expuesta en los lados por eso le añadí un brassiere negro de encaje para hacerlo apropiado para andar en público jaja…

Lindo lunes a todos,
Nydia
Brick by Boring Brick
Brick by Boring Brick
Brick by Boring Brick
Brick by Boring Brick
Brick by Boring Brick

No Comments

Sabina B. said...

Such a cute and fun look! Love the cut out shirt!



http://jeansandroses.blogspot.com/

Sue Figueroa said...

Super Cuute, perfecto para el calor Que esta haciendo en PR!

Brina S. said...

Super. So pretty! <3

Brina xoxo,
SweetStyle