Over All

Tuesday, August 5


At last I added overalls to my closet!! I found these at Express for less than 20 bucks. Thank you Summer Sales! I’m seriously considering wearing them every single day! 

Until next post,
Nydia
________________________________________________

Por fin he añadido unos overalls a mi closet. Desde hace varios meses quería unos de PacSun pero se habían vendido en mi tamaño. Afortunadamente, encontré los que llevo puesto en Express por tan sólo 20$. Creo que consideraré usarlo todos los días, me encantan!

Hasta el próximo post,
Nydia
Overalls
Overalls
Overalls
Overalls
Overalls
Overalls

No Comments

Carlee, Little Sloth said...

I have been wanting to get a pair of overalls but I am afraid that I won’t wear them enough... But anyways you look amazing in them!
Carlee
www.thelittlesloth.blogspot.com

Gema TRobles said...

hola guapa: estas preciosa, tu estilo me encanta y tus looks son increibles. Acabo de descubrir tu blog y lo e puesto en la lista de mis blogs que sigo para que la gente tambien pueda acceder a el a través de mi, eres una artista de la moda!!! ¿te gustaria que nos siguieramos guapa? aunque yo lo hago desde ya, muchos besos :)

http://Encimademiszapatos.blogspot.com

Teresa Amaral said...

Great look! :)

terescrubs.blogspot.com

Aub Noelle said...

I still haven't worked up the courage to try overalls. I just don't think I could pull them off but you definitely do! I love that hat.

aubreenoelle.blogspot.com

Kim Valledor said...

lovely sneakers and overalls! :)
you are so pretty!

xoxo
http://www.kimvalledor.blogspot.com/