Taking You There

Thursday, August 7

Take You There

This Brandy Melville dress is one of my Summer favorites. Love that it’s extremely light and breezy. It carries a bare back which in occasions can get a tad complicated when styling but I decided to take advantage of it and added a pretty lace bra. Creating a simple and delicate outfit. To finish the look: nude booties and of course… a hat, one of my favorite accessories ever!

My sister-in-law took these photos for me once we finished her 18th birthday photoshoot, the light was gorgeous!

Happy Thursday!

Nydia
________________________________________________

Este vestido de Brandy Melville es uno de mis preferidos del Verano. Su tela liviana y estilo cómodo es perfecto para el calor de Agosto. Lleva la espalda expuesta, lo que en ocasiones puede ser un tanto complicado al vestir pero decidí añadirle un brassiere o sostén en encaje crema creando un look sencillo y delicado. Para terminar el atuendo unas botas cremas y por supuesto un sombrero en color negro. Creo que los sombreros además de los collares se han convertido en mis accesorios favoritos.

Las fotos fueron tomadas luego de terminar la sesión de fotos del cumpleaños #18 de mi cuñada. La luz estaba hermosa.

Felíz jueves,
Nydia

GET THE LOOK!
Nude Booties / Haleigh Shoedazzle / Light Blue Dress / Jasa Brandy Melville / 
Floppy Black Hat / Forever 21 (10$!!)
Taking You ThereTaking you There
montaje - 1
Take You There

No Comments

Sabina B. said...

Pretty dress!



http://jeansandroses.blogspot.com/

Maeva said...

The combination of these boots with this dress is so nice! xx

Trend-Mae