Unusual Sunday

Tuesday, September 30


Today’s the last day of September, can you guys believe that!? It went so, so fast! I’m happy to say that October starts tomorrow for several reasons: I love Halloween, the fifth season of Walking Dead begins and my birthday is in 22 days… yes people, I’m doing a countdown. Anyway, I was seating down the other day having breakfast alone before going shopping when I started to observe some moments happening around me. You see, I just find it fascinating how you live moments everyday without even noticing the impact they have. So here I am sharing them with you guys in a way to understand that any day can be beautiful, terrifying, weird and awesome...

1) Elderly couple walking hand in hand at the mall (<— relationship goal haha)

2)  Three generations of women talking, laughing and
 taking selflies with their phones. (it was really refreshing seeing them)

3) A security guard from a store said to me: Hey!! You come here a lot. I know you! You work at the mall, right? Two things ran through my mind: do I have a doppelgänger? Where's an invisibility coat when you need one? Let me just leave… 

4) That moment when your in a public bathroom and an old lady 
runs and takes the stall from you haha… ahh! the golden age!!

5) When the employee who always looks like she ate a lemon gives you a 
compliment on your buy and you see her smile for the very fist time. (a tiny spark of hope!)

6) While in a bookstore you see a guy eyeing the romance section.

Happy Tuesday Everyone,
Nydia


________________________________________________

Pueden creer que es el último día de septiembre? Cuan rápido se fueron estos 30 días. Ya mañana es octubre y estoy sumamente contenta ya que se acerca Halloween, la quinta temporada de Walking Dead y mi cumple años (si ya estoy haciendo un conteo regresivo). De todas formas, les quiero escribir acerca de varias cosas que viví y observé hace unos días mientras desayunaba. Como me encontraba sola, no me quedaba más remedio que absorber ciertos momentos que sucedieron a mi alrededor. Fueron personas, instantes que hacen de una vida simple una más hermosa, terrible, extraña y extraordinaria.

 1) Pareja de ancianos caminando de la mano en el centro comercial.

2) Tres generaciones de mujeres hablando, riendo y 
  tomandose fotos (selflies) con sus teléfonos. (fue realmente refrescante verlas tan felíces) 

3) El guardia de seguridad de una tienda me dijo: Yo te conozco! Usted trabaja en el centro comercial, ¿Verdad? Dos cosas pasaron por mi mente: tendré una gemela? y ¿dónde está una capa de invisibilidad cuando lo necesitas? Permítame irme... 

4) Ese momento cuando estás en un baño público y una anciana 
corre  te roba el puesto… la ventajas de la tercera edad!! 

5) Cuando la empleada que siempre parece que se comió un limón te complementa en tu compra y por primera vez te regala una sonrisa (una pequeña chispa de esperanza!) 

6) Por alguna razón me hizo felíz ver en la librería a un chico ojeando la sección de romance.

Lindo martes,
Nydia
FACEBOOK / INSTAGRAM / TWITTER

No Comments