GOLD

Tuesday, October 14

GOLD
Two things I have to get out my chest… Number one I’m obsessed with my new layered necklace from Baublebar and number two I can’t surpass the fact that Walking Dead started past Sunday! The premiere made me scream, laugh and tear up a bit.

That will be all. 

Until next post,
Nydia
________________________________________________

Este post será cortísimo! 
Sólo les quiero decir que… Número uno: Estoy enamorada de mi collar dorado de Baublebar, y número dos no puedo superar que la nueva temporada de Walking Dead comenzó el domingo pasado. El episodio me hizo reír, gritar hasta se me aguaron los ojos jajaja.. Creo que me la vivo demasiado.

Eso es todo por ahora.

Hasta el próximo post,
Nydia
Gold
GET THE LOOK!
GOLD GOLD GOLD

No Comments

Ramida Dusdeevutikul said...

cute look! nice blog! following you dear!

www.bstylevoyage.blogspot.com