Unusual Sunday

Monday, October 6

It’s Monday! Some of you may be sad, mad or happy about it but let’s receive the beginning of the week with a positive attitude, you can do it! Apparently I’m feeling more motivated than usual, I’m sure it’s because I’m eating while I’m writing this haha… Anyway, time to let you know a bit about my Unsual Sunday.

1) For a reason than I can’t explain, maybe I’m a masochist I stayed on a line for an entire hour to print 6 pages, yes… 6 pages.  At least I was singing along to I’d do anything for love. #nevergain

2) Ohhh the feeling you get when you find a dress you instantly love and and once you try it on it’s the most  hideous  thing   in   the   world!!! 

3) The most fashionable old ladies, a description is needed: perfect make up, lots of spray and layered gold jewelry asked me to read them out loud the hour of the tickets they bought for the movies. After that, they told me how blind they are and to please to stay young forever. And I was like: But Why!?! I want to be like you!!!  
image via Pinterest

4) The Walgreens Flashing Red Letters announcing a 40% off Revlon cosmetics. Yes, please! Why pay full price!?

5) That internal anger you get when someone in the back of a line (there was a lot of drama in the cash register lines this day haha) screams at you that your next and then gives you a dirty look.  Look lady just let me be! 

Happy Monday to you all,
Nydia
 ________________________________________________

Hoy es Lunes!!! Algunos de ustedes deberán sentirse triste, molesto o quizás felíz por este suceso pero vamos a recibir la semana con la mejor actitud posible. Vamos... yo se que pueden. Hoy me siento un poco más motivada de los usual pero estoy segurísima que es porque estoy comiendo mientras escribo este post jajaja… Bueno, ya es tiempo de contarles acerca de mi Domingo Inusual.

1) Por alguna razón que aún trato de comprender, quizás es masoquismo, estuve una hora en línea para imprimir 6 páginas, sí… seis páginas. Al menos me la pasé cantando, y colocarón el clásico I’d do anything for love jaja..


2) Ese coraje interno que sientes cuando alguien dos a tres puestos detrás de ti en una fila (si había mucho drama en las cajas registradoras ) te grita que avances que eres próxima y te mira mal. Mire señora tenga calma!

3) Las viejitas más adorables de todo San Juan, necesito describirlas: mucho spray en el cabello, el maquillaje intacto y cubiertas de accessorios dorados me pidieron de favor leerles la hora en la taquilla de la película que compraron. Una vez les dije (3:50) me dieron las gracias y me pidieron de favor que nunca envejeciera. Y yo en mi mente: Pero porqué!?! Si yo quiero ser como usted!!

4) Ver las mágicas letras rojas de Walgreens anunciando un 40% de descuento en sus cosméticos. 


5)Probarse un traje sumamente entusiasmada y reírse en el espejo cuando vez lo horrible que se ve!

Lindo día a todos!
Nydia

No Comments