Cold Shoulder

Saturday, November 22

Cold Shoulder
This is what I wore to the movies past Thursday. My favorite item of the whole look has to be the top. Isn't it cool!? Really love that it’s wearable due to the dark/neutral color but the exposed shoulders makes it different and super fun. Being the “star” of the outfit, I styled it in a more simple way with cute leather a-line skirt and black accessories. 

In other matters, today is… wedding day! And as an assistant am bringing the best person ever: my husband! That’s one of the things I love about my job, getting to share even more time with my family.

What do you love about your job!?
Let me know,

Happy Weekend
Nydia
 ________________________________________

Este atuendo fue el que utilicé para ir al cine el jueves pasado. Mi pieza favorita de todo el look es el top. Me encanta que su color oscuro la hace vestible pero el corte de los hombros la convierte en una pieza divertida y diferente. Como pieza clave del atuendo, decidí combinarla con falda color crema y accesorios en negro.

 En otros temas, hoy estaré trabajando en una boda y de asistente tendré a mi esposo! Esto es una de las cosas que más me agrada de mi trabajo, el poder compartir con mi familia. Y a tí, que es lo más que te gusta de tu trabajo!?

Lindo fin de semana a todos!
Nydia
GET THE LOOK!
Cold Shoulder Cold Shoulder Cold Shoulder

No Comments