Gracias.

Friday, November 28


Hello Everyone!

How was your Thanksgiving Day!? Hope it was full of great moments and of course delicious food! I had a wonderful time playing with my nephews, sipping a bit of “coquito” while trying to watch Jurrasic Park but getting more entertained by conversations and laughter —> hurray for family time! Here's the outfit I wore. I layered a plaid shirt with a cream sweater, styled with leather shorts and my favorite Fall sneakers! Loved how everything creates harmony as well as a statement! In another note, I finished the book The Cuckoo’s Calling and absolutely looooved it! Can’t wait to share the review/recomendation here in the blog! 

Thanks for taking time to read my blog!
Lovely Friday to all,
Nydia
 ________________________________________

Como pasaron su día de Acción de Gracias!? Espero que lleno de lindos momentos y por supuesto deliciosa comida. En mi caso, estuve en casa de mis papás jugando con mi sobrinos, bebiendo un poco de coquito (solo un poco jaja) y tratando de ver películas pero dejándome distraer por buenas conversaciones y risas. Este fue el atuendo que utilicé. Combiné mi top de cuadros con suéter crema y cortos negros. Las piezas cargan textura y color creando un look simple, colorido y armonioso. En otros temas, anohce terminé el libro The Cuckoo’s Calling y me encantó, pronto les daré mi opinión aquí en el blog!

Gracias a todos por tomar de su tiempo y leer mi blog!
Lindo viernes a todos,
Nydia

No Comments

Sabina B. said...

Love the layering and the print mix! Great look!



http://jeansandroses.blogspot.com/

Natalia Bosch said...

Perfect fall outfit. Love it.

Lots of love.
www.NataliaBosch.com