Traditions

Wednesday, November 26


Traditions are a huge part of the Holidays, especially during Thanksgiving Day. In my case, some of them are: putting the Christmas tree, watching the Macy’s Parade while sipping some hot chocolate and of course spending the day with most of my family and friends while eating way too much (taking a afternoon nap is always on schedule!) Nevertheless to say, I already have my outfit planned out. It’s nothing out of this world, you guys know me…  it consists in re-wearing and mixing/matching! I promise to take photos and share my look here, it’s going to be comfy and full of rich fall colors! 

At the moment I’m thinking about going to the mall to buy some last minute decor. I know it’s a bad idea, and I’ll be regretting it once I’m there haha…

What are you up to tomorrow!?
Let me know,
Nydia
 ________________________________________

Las tradiciones son una parte esencial de las Fiestas Navideñas, especialmente durante el Día de Acción de Gracias. En mi caso, algunos éstas son: poner el árbol de Navidad, ver el desfile de Macy's mientras tomo un poco de chocolate caliente y, por supuesto, pasar el día con la mayor parte de mi familia y amigos. Les debo decir que ya tengo mi atuendo elegido. Prometo tomar fotos y compartirlas aquí. Es un look sencillo con colores otoñales!

En este momento estoy pensando en ir al centro comercial (a última hora, lo sé) a comprar varias cosas para decorar. Sé que es una mala idea, y  me estaré lamentando una vez que esté allí jaja ...

¿Cuáles son sus planes para mañana ?

Lindo miércoles,
Nydia


No Comments