Classic Black

Wednesday, December 17


First of all, sorry for my absence, but I do have a good excuse haha… I took a few days off for work as well for the celebration of my Wedding Annivesary! Two years fly super fast, it’s been a true blessing having my best friend as my husband. If you want see photos and more details of my wedding day click here! 

So,  lately I’ve been mixing and matching pieces in the classic color black! It’s become my comfort color for the past few days and this look is not the exception. I wore a simple black dress with pointy ankle boots and  new leather jacket from PacSun. Can you guys believe I bought it for less than 25$!? Is always a good idea to add such an iconic piece to your wardrobe. I even dare to say that it may be my favorite purchase of the year! As you may know,  accessories are the key to take the look for bland to fab. Adding bold earrings, a cute hat and vivid lip color were absolutely necessary! 

What do you think of this look?
Do you love wearing black? Let me know!!

Nydia
______________________________________________

Disculpen mi ausencia en los pasados días. Pero, la misma es válida ya que estuve trabajando en una boda muy especial el pasado sábado y desde el domingo Jay y yo iniciamos la celebración de nuestro Aniversario de Bodas número dos. Les estaré compartiendo fotos y los atuendos de ambos días aquí en el blog. Ah! y si desean conocer más acerca de mi boda y todo su proceso pueden oprimir aquí!

Ultimamente el color negro se ha convertido en mi color preferido. Para el look de hoy les presento una combinación de traje corto con chaqueta de cuero y botines al tobillo todos en este mismo color. Pueden creer que el jacket me costó menos de 25$! Nunca está demás añadir una pieza tan "icónica" al armario y más aún a tan buen precio. Creo que ha sido mi compra favorita del año. Para romper un poco el dominio del color negro añadí detalles coloridos con los aretes, sombrero y labial!

Que creen del atuendo? Les gusta el negro al momento de vestir?
Me dejan saber,
Nydia
GET THE LOOK!