AM

Saturday, January 3


I’m about to fall asleep listening to some good music but before here’s an outfit post featuring neutrals. And in case you were wondering: Yes, I consider red lips and leopard print neutrals. I am also wearing my new ZeroUV huge cat eye sunnies! Love them and the shipment was ridiculously fast, which is always awesome. 

That will be all… tomorrow is my first wedding of the year, let’s do this!

Happy Night Everyone,
Nydia

_____________________________________________

Muy rara la vez que les escribo tan tarde pero me sentí inspirada y decidí hacer un post antes de acostarme a dormir. Les presento un outfit sencillo donde predomina los colores blanco y negro. Rompí el patrón con un labial rojo y zapatos con estampado de leopardo. Igualmente, estoy estrenando mis nuevas gafas de ZeroUV.  Son extremadamente enormes y muy divertidas, perfectas para la playa o añadirle un detalle diferente a un atuendo. 

Ya los dejo, mañana me espera mi primera boda de año!

Linda noche a todos,
Nydia

No Comments