Between everything and nothing

Wednesday, January 7


No matter where I go, something in me is always in the search of new places to photograph, always trying to find beauty in unusual places.
On Monday Jay and I went to the south part of the Island for a road trip. On our way we spotted a small hill surrounded by dry mountains, tall grass and a lovely tree in the background. It was simply a beautiful and unexpected space, located right next to the highway. Yes... the highway haha… I loved being there for those minutes just enjoying my time between the everything and nothing.

Don’t accept certain things for what they are but for what they can be. Believe me, there is beauty in very peculiar places ….

Nydia
_____________________________________________

No importa a donde vaya, algo en mí siempre está en la búsqueda de nuevos lugares para fotografiar. Siempre intentando encontrar belleza en lugares inesperados. 

El pasado lunes Jay y yo nos fuimos por el sur de la Isla de paseo y de camino, encontramos una pequeña colina rodeada de montañas secas, grama alta y un hermoso árbol solitario de fondo. Era un espacio simplemente hermoso pero su lugar inesperado ya que se encontraba justo al lado del expreso/avenida principal jajaja Me encantó estar ahí por esos minutos… disfrutar del todo y de la nada.

 En ocasiones hay que observar más allá de lo que apreciamos a simple vista. Olvidar aceptar ciertas cosas como lo que son sino por lo que pueden ser. Créanme hay belleza en cada lugar….

Nydia

Never let me go

No Comments