Bye, bye!

Tuesday, January 6


One of my favorite celebrations of the Holidays is New Year’s Eve! I consider it such a fun night. Is the farewell of the past and the welcoming of a new time, to the present! Of course, I was extremely excited to get dressed up and dance all night! 

Creating head to toe looks in a same color is one of my favorite combinations. I got inspired by this midi skirt from Zara, isn’t it pretty? I styled it with a white crop top that I’ve had for a while, wore my sparkly shoes, beaded bag and to tie it all up bold red lips!

What do you think of my NYE outfit, let me know!

Nydia
_____________________________________________

Aunque en muchos lugares ya se acabaron las Fiestas Navideñas, aquí continuamos la celebración con el día de Reyes! Así que les deseo muchas felicidades a todos que como yo, continúan la tradición y celebran un día como hoy. Estoy muy emocionada de presentarles por fín mi atuendo de Despedida de Año! Creo que de todos los días festivos es mi favorito, ya que le decimos adiós al pasado y le damos la bienvenida a un nuevo tiempo! 

Mi fuente de inspiración fue la falda blanca estilo midi y pensé que sería una buena idea combinarla con un top en el mismo color! Le añadí brillo con mis zapatos, cartera y aretes. Y por supuesto no podía faltar mi labial preferido: el rojo!

Qué creen del atuendo? 
Me dejan saber,
Nydia

No Comments

Olivia Aimes said...

so chic!

http://fridaynightstyle.com/

Sabina B. said...

Totally loving that skirt! So pretty!


http://jeansandroses.blogspot.com