Afternoon Delight

Wednesday, March 18


After a family photoshoot, Dacil and I decided to take a walk around the always lovely Old San Juan. The day was ridiculously pretty so we took a stroll at Paseo La Princesa, drank coffee at Cuatro Sombras and purchased some old books from a stand on a street. I’m always in the mood of buying books so finding a few good ones for two and three dollars was the deal of the week haha… Afterwards, we went for lunch with Lianne. We had some delicious fruit smoothies and went window shopping while having girl talk.

Luego de una sesión de fotos en el Viejo San Juan mi asistente de día Dacil y yo decidimos ir de paseo por la pequeña ciudad. Caminamos por el Paseo la Princesa, visitamos un hermoso jardín, tomamos café en Cuatro Sombras y compramos algunos libros en un pequeño puesto en la calle. Luego nos encontramos con Lianne para una tarde de compras y de batidas de frutas!
While working on photos in places such as OSJ I always like to feel comfortable for two main reasons: number one there’s lots of walking involved and two, it gets soooo hot! I wore my new black shorts from Marshalls (originally form Urban Outfitters) found them for only ten dollars, wohoooo!!! I added my favorite off the shoulder top from PacSun, hat and my bedazzled flats! I’m in love with this simple spring/summer ready outfit!  What do you think? 
Let me know!
Nydia


Cuando trabajo en un lugar como el Viejo San Juan siempre me gusta colocarme algo cómodo por dos razones. La primera es que estamos en constante movimiento y segundo hace muchísima calor. Por eso eligí mis cortos nuevos de Marshalls (me costaron sólo 10$) con top de encaje de Pacsun combinada con sombrero de ala ancha y sandalias plateadas.  Es un look sencillo, perfecto para los días calurosos de primavera/verano que se avecinan. Que tal les parece? 
Me dejan saber,
Nydia

No Comments