SPRING TRENDS

Friday, March 6

70’s style is super "in" this season and nothing shouts retro like a pair of round sunnies! 

La moda de los setenta está en todo su esplendor y qué mejor que unas gafas  de marco redondo retro!  

Are you a fan of statement jewelry? 
For this Spring play with unbalanced looks pairing small earrings with bigger ones! Also, long necklaces with pendants and chokers are here to upgrade everyone's looks!

Eres un fan de los accesorios llamativos?
Para esta Primavera  juega con los tamaños de tus aretes. También, los collares largos con pendientes y las gargantillas están aquí para hacer de nuestros atuendo más atractivos.
Culottes are for me the new version of the midi-skirt. Believe me, I’m kind of iffy about this trend but these gals here know how to dress it to perfection! So if you’re a risk taker go ahead and make it fab! 

Ese estilo de pantalón es la versión modernizada de las midi-faldas. Créanme aún no estoy convencida, pero éstas imágenes demuestran lo contrario. Si eres de tomar riesgos con la moda, esta tendencia es para tí!
And I’m not talking about cowboy hats or boots but of textures such as suede, laces-up details and fringe. Lots and lots of fringe!

Y no hablo de las botas o sombreros de vaquero sino de piezas inspiradas en texturas como la gamuza, los amarres con cordón, borlas y los flecos, muchos y muchos flecos!
Can you believe that florals are in for Spring!? Me either haha…
But this time to make a true statement, aim for the big and bold flowers!

Pueden creer que los estampados florales están de moda para la Primavera!? jajaja…
En esta ocasión busca estampados enormes y llamativos!

Take your sandals to next level… literally. If you want to channel your inner Spice Girl, flatform sandals are the perfect choice for you. They're super fun for the beach trips, brunch dates and basically any excuse you can come up with. I already got mine in gold!


Which one do you like most? Let me know,

until next, post Nydia

Si eres un a fan de las Spice Girls como yo, las sandalias con plataformas son el zapato ideal para ti durante esta temporada. Son sumamente divertidas y mejor aún… cómodas! 

Cuál de todos usarías?
Me dejan saber,
Nydia

No Comments