Walk on by

Saturday, March 21

Spring has officially begun, who’s excited?
Neutrals are big this season! But let’s face it, they’re perfect all year round. As I’ve mentioned before, there is no combination as classic (and easy) than desaturated looks! This Sheinside dress is the perfect addition to my wardrobe. Is simple, comfortable and easy to style. For this occasion I wanted to keep it casual for a dinner / movie date with my husband. When wearing stripes is always a great idea to throw in another print, like I did here with my leopard sneakers. Frosted statement earrings, shoulder bag and favorite hat completed the look!

Now I have to start getting ready for the last fashion shows of San Juan Moda! I don’t even know what to wear haha… Wish me luck!

Happy Saturday,
Nydia

______________________________________________

La Primavera oficialmente ha comenzado, quien está emocionado?

Como tendencia, veremos mucho los colores neutros durante esta temporada. Pero: realmente, cuándo no lo están? Como les he mencionado en otras ocasiones, no hay combinación más clásica que los looks desaturados o en blanco y negro. Este vestido de Sheinside ha sido la adición perfecta a mi armario. Es simple, cómodo y fácil de vestir. Para ésta ocasión lo combiné de manera casual para ir al cine y a cenar con mi esposo. Cuando utilizo listas siempre me gusta añadir otro estilo de estampado y qué mejor que el leopardo? Como toques finales unos aretes, mi sombrero negro y un jacket de mezclilla amarrado en la cintura. 

Ya los dejo, me tengo que ir preparando para los últimos desfiles de San Juan Moda. Y no se qué me pondré jaja… Deséenme suerte!

Lindo sábado,
Nydia

No Comments

Sabina B. said...

love the mix of stripes and leopard print, cute look!


http://jeansandroses.blogspot.com

Andreea Pop said...

that stripped dress is such a must-have!

love the combo! <3


http://www.ourstoribord.com

ete said...

Me encanta!

http://www.thefashionhipster.com