Friday Favorites

Friday, April 3

MUSIC

Dallas Green of City and Colour and Pink united their amazing
voices and together created a masterpiece called: You + Me. One of my favorite is Capsized!

Dallas Green de City and Colour y Pink unieron sus increíbles voces y crearon: You + Me. 
Este proyecto es incríble, Capsized es una de mis preferidas!
Florence is back and even more perfect than ever!  / 
Florence está de vuelta. Y sin ser posible, más perfecta aún.

BEAUTY
One of favorite gals ever… Miss Hayley Williams is doing a beauty series and it’s awesome. Click here or the image to view!

Una de mis personas preferidas en este planeta (y no exagero) Hayley Williams inició un nuevo proyecto de belleza y lo adoro! Opriman aquí o a la imagen para echarle un vistazo!

FASHION
I’m loving metallics and everything beaded on shoes and bags for Spring! Do you gals love a bit of sparkle and metallic textures on your accessories/shoes?

Estoy un poco (solo un poco jaja) obsesionada con las piezas metálicas y con piedras en bolsos y zapatos. Qué creen? Le dicen que sí a al tendencia de accesorios con un poco de brillo y/o textura metálica?

No Comments