Sun Models

Friday, May 8

It’s Friday, and it’s hot! Extremely hot. And I always catch myself talking about the weather but this is too much. I’m hiding in my house working from my computer trying to ignore the fact that is May and it hasn’t rained one bit. Not a teardrop. Nothing. So sad. And yet again maybe I just need a trip to the beach or some pool time haha…  

Es Viernes chicas! Y qué calor hace!! jajaja… Cada ves que se acerca verano hablo del clima más que un noticiero, pero como ignorarlo. Estoy escondida trabajando desde mi casa tratando de ignorar el hecho que estamos a Mayo y no ha llovido NADA! Creo que lo que necesito es ir a la playa y refrescarme un poco jaja...
Flowy blouses and high-waisted shorts are a uniform for us Island living gals. I’m so glad to have purchased some cool destroyed ones from PacSun that I’ve been wearing non-stop. Promise to do a different ways to wear soon! Nothing to trendy about this look here, which I wore for some taco eating date past Tuesday. To jazz up this easy-to-wear look I added some of fav Spring finds: my funky flatform sandals and frosted shoulder bag!

More outfits soon!
Happy Sunny Weekend to all,
Nydia

La blusas y shorts de cintura alta son un uniforme para nosotras las chicas que vivimos en lugares calurosos. Haber adquirido este par destruidos de PacSun ha sido lo mejor. Los he estado usando sin parar.  Muy pronto les estaré compartiendo un post donde les muestro las diferentes maneras de llevarlos! Nada muy trendy en este atuendo, el cual me puse para ir de almuerzo el pasado martes. Para darle color y detalles llamativos le añadí mis sandalias flatform doradas y  bolsa de piedras!

Mas looks pronto!
Felíz fin de semana,
Nydia
OUTFIT DETAILS!
Top - Gift

No Comments

Yésica Isabel said...

Me encanta este juego de colores! <3 Luces bella! Como siempre!