Yellow Walls

Friday, May 22

Who else is addicted to breakfast! If you ask me, I would eat pancakes (my personal favorite) at any time of day everyday haha... For this reason I can never deny myself from an invitation to brunch! Past Sunday morning,  Lianne and I headed to the very (extremely is the correct word) hot and always delightful Old San Juan to eat at one of our favorite spots: St. Germain.

Levanten la mano si como yo son adictas al desayuno! Podría comerlo a cualquier hora del día jaja.. Por esta razón nunca me puedo negar a una invitación de brunch! El pasado Domingo, Lianne y yo  dirigimos nuestro camino al muy caliente y siempre encantador Viejo San Juan!
 For the day, I wanted a relaxed but chic outfit. So I grabbed my favorite slit maxi skirt styled with my new button down top from Forever 21. White details finished the look with chain necklace and shoes. Added the ice-cream bag for extra fun-ess. 

Para este día opté por un look relajado y chic combinando una de mis faldas-maxi preferidas con un top de mangas largas de listas. Le agregué detalles en color blanco con el collar y zapatos. Como toque final, mi divertido bolso de helado. 
After refreshing ourselves with mango popsicles at Señor Paleta,  a must stop when your almost melting, we took some photos in this balcony and colorful walls! How lovely it is to just take in all the beauty around us. Wish you all an awesome weekend!

Nydia

Luego de refrescarnos con helados del Señor Paleta  una parada obligatoria cuando te estás derritiendo jaja , tomamos varias fotografías en un hermoso balcón y coloridas paredes. Espero que les gusten las imágenes!

Lindo fin de semana a todos,
Nydia 
 OUTFIT DETAILS:

No Comments

lululovestravel Alarcon said...

Como me gusta este bolso helado, súper divertido!
Yo tengo una banana de Aldo que me recuerda al tuyo del limón y me encantan los bolsos hechos de coco, seguro que los conoces!. Mi hermana tiene uno y siempre que puedo se lo robo ;)

Lulu
http://lululovestravel.blogspot.ca