Denim Dress

Wednesday, August 26

Denim dress: check! 
I’v scratched the denim dress from my whish-list with this little number I got when I assisted the opening of Forever 21 at Las Catalinas. I have to admit when I got home and tried it on (the fitting room lines were endless) it was a tad long for my petite 5’2 body; but with a little alteration violá...perfect fit! This babe is definitely my go-to-piece when I want nothing to close/tight to my body or basically ran out of ideas of what to wear. Yes, it happens to us all!
Which is your comfort piece in your wardrobe? Let me know!

Happy Wednesday!!
Nydia

El vestido de mezcilla ya está eliminado de mi lista de deseos. Encontré esta linda pieza cuando asistí la apertura de Forever 21 en Las Catalinas mall. Debo admitirles que al no medirmelo en la tienda (créanme la fila era eterna) me quedó muy largo para mi cuerpo tan petite; pero nada que una visita al sastre no pueda arreglar. Definitivamente es mi prenda preferida cuando no quiero llevar algo ajustado al cuerpo o simplemente no tengo idea que ponerme jaja Nos pasa a todas!! 

Lindo miércoles a todos,
Nydia
OUTFIT DETAILS

No Comments